Apple Tree Letters

歡迎你來我的部落格!

My Photo
Name:
Location: Yong He, taipei county, Taiwan

Welcome!

Thursday, July 12, 2007

路儀和旻諭在哪裡?


我們現在在佛羅里達住了。這裡實在不錯。我還沒找到工作可是我每天早上都看報紙也上網。我已經給了不少老闆寫信,但是還沒有很多人給我寫信或是給我打電話。昨天我有面試,今天我也有。他們告訴我「謝謝,我們下個禮拜會給你打電話」所以我要等等。Judy 最近很忙可是她的心情特別愉快。她每天有不少功課也要念書。她實在是個很好的學生。她已經有三個新朋友。這個週末我奶奶會來我們家看我們。

2 Comments:

Blogger Horsey said...

I finally get your tracks...
I want to say...
Good Luck In Your New Life....
(I figure out my English is in the same level as your Chinese.)

6:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

Louis, this is Loyd from Lee. I found you after much vigorous searching via Google. Taiwan, eh? Get in touch!

12:07 PM  

Post a Comment

<< Home